Jeg har dessverre ikke  så sterke og fleksible negler som jeg skulle ønske. Jeg har heller ikke værtt flink nok til å pleie dem. Jeg er flink til å råde andre til å stelle neglene, men når det kommer til meg selv. Vel, det er en annen sak:-)

Uansett, denne oljen fra CND fikk jeg i gave og jeg har brukt den  bare sånn dann og vann. Skal neglene bli sterke og smidige, må man pleie dem regelmessig. Derfor fjernet jeg all lakk, klipte negene litt ned fordi de var flisete og tørre og bruker nå oljen på fjerde dag på rad, og jeg må si jeg er gledelig overrasket over resultatet. Neglene er ikke tørre og flisete lenger og de har også fått et friskere utseende synes jeg.

Oljen er fuktgivende og pleiende. Den fungerer faktisk litt som en balsam for neglene. Akkurat som når man bruker balsam ette en hårvask.

Oljen består av jojobaolje, E vitaminer som minsker tegn på aldring. Ja, man kan faktisk se på neglen også at den eldes. Akkurat som med huden vår.  Lukter nydelig av mandel.

Fåes kjøpt hos blandt annet hos transdesign.com

 

 

 

